Näin kevään edetessä myös meitä täällä Torin toimituksessa on alkanut kalvamaan ne uudenvuodenaaton heikkoina tunteina annetut lupaukset reippaammasta elämästä. Tarttis tehrä jottain, mutta miten pääsisi alkuun?

Ideariihemme tuotti lopulta vastauksen: oikeilla välineillä!

Hurskastelijat tietysti väittävät, että liikunta on jaloimmillaan ilman apuvälineitä. Tämä on silkkaa pötypuhetta. Kysy vaikka parta huurussa puuskuttavilta hiihtäjiltä tai paljasjalkatossuilla sipsuttelevilta lenkkeilijöiltä: oikeilla varusteilla se liikkumisen ilo ja teho vasta maksimoituu!

Auttaaksemme itseämme ja kaikkia rakkaita blogimme lukijoita laadimme kuuden askeleen ohjelman, jolla unelmista tulee totta. Ja mikä iloinen sattuma, että kaikki tilpehöörit löytyvät kuin löytyvätkin Torista!

1. Vahvista motivaatiota

Koko homma lähtee liikkeelle siitä, että kurkkaa omaan napaan. Ei auta, tiukka katse peiliin:

=> tästä linkistä peileihin

Visuaalisen hahmottamisen lisäksi on hyvä tarkastella totuutta myös vaa’alta:

=> vilkaise vaakakokoelmaamme

Tavoitteeton elämä on kuin dieetti ilman nälkää. Tämä juliste kiinnitetään jääkaapin oveen:

Arska juliste

2. Hanki sisäsiistit kuntoiluvärkit

Kahvakuulailu on koko kansalle soveltuva harrastus. Parkettilattia kannattaa kuitenkin suojata.

=> kymmenittäin kahvakuulia tarjolla

Jotta liikuntasuoritteet menevät varmasti reisille, tarvitaan myös kuntopyörä.

=> kuntopyöriä joka makuun

3. Hanki välineet maastoon

Pyöräillä voi toki ulkonakin. Fillaroinnissa on vielä sellainen mahtava sivuvaikutus, että samalla pääsee paikasta A paikkaan B.

=> tästä pyörä- ja pyöräilytarviketarjontaamme

Jos et ole menossa minnekään mutta pihaa löytyy, niin sitten voit työnnellä vaikka ruohonleikkuria:

=> työntöleikkureita löytyy täältä

4. Toteuta terveellinen ruokavalio

Suuhun voi laittaa vaikka mitä, kun sen silppuaa tehosekoittimella tarpeeksi pieniksi paloiksi. Joskus makukin on hyvä.

=> katsasta tehosekoittimemme

Jos se trendikkäin sporttimikstuura sisältää tasan 2,5 unssia karpalouutetta, niin pakkohan se sitten on hankkia elintarvikevaaka.

=> kurkkaa keittiövaa’at

5. Pistä mittaristo kuntoon

Etkö tiedä hauiksesi – habasi – ympärysmittaa? Mittanauha auttaa.

=> tästä mittanauhoihin

Ja niitä kohkattuja aktiivisuusrannekkeita löytyy muuten Torista moneen makuun.

=> aktiivisuusmittareita löytyy kymmenittäin

Ihmiskehosta 60-70 prosenttia on vettä. Jos haluat tarkempaa ja yksilöllistä faktaa, niin kehonkoostumusmittari sen kertoo.

=> näillä kehonkoostumuksen saloihin

SIINÄPÄ SE! Muutama kuukausi näiden vimpaimien parissa rehkien tekee varmasti ihmeitä.

Kun tavoitteet on saavutettu ja rikottu, on aika siirtyä siihen kaikista tärkeimpään vaiheeseen:

6. Hankkiudu rannalle esittelemään uutta kuntoasi!

8789314771

Tagatty avainsanoilla →